Urgentna dieta: Najhitrejša in najučinkovitejša dieta za hujšanje 


O dieti:
Tukaj imate način, kako bogatim jedem preprečiti, da bi se ustavile v vaših stegnih (urgentna dieta temelji na tem) Toda pohitite,…samo še 47 ur in 58 minut vam ostane preden bo prepozno. To je najhitrejša in najučinkovitejša dieta za hujšanje.

Sobota zjutraj,… sedem ur po petkovem večeru polnem prijateljev, zabave in oh, seveda hrane! Veliko hrane. Hiter pogled v ogledalo potrdi vaše sume: O groza, izgledate napihnjeno! Navkljub vsemu vašemu trudu, da bi pazili na svojo težo, vam je spodletelo – in to ravno takrat, ko vam je začelo uspevati. Toda počakajte. Ne odplazite se še nazaj v posteljo. Približno 48 ur (odvisno od vaše teže in metabolizma/presnove) traja, da se kalorije, ki ste jih zaužili – ne pa tudi pokurili – spremenijo v dodatno/odvečno težo. To pa pomeni, da imate med petkovo gostijo in ponedeljkovim tehtanjem možnost popraviti škodo. Začnimo torej! Ste si z našim orodjem že izračunali Indeks telesne mase?

Malo matematike Z ugibanjem ocenite, koliko dodatnih kalorij ste zaužili. Bodite pošteni. Mnogo bogatih (3 hodi) obrokov vam bo prineslo dodatnih 3000 kalorij ali približno pol kilograma. Ne glede na vaš rezultat, je vaš cilj izgubiti prav toliko kalorij v naslednjih 48 urah

48-urni načrt Jedilnik, ki ga najdete spodaj, bo iz vaše dnevne porabe odstranil 1000 kalorij. Po 48-ih urah, boste odstranili 2000 kalorij od 3000, ki jih morate zgubiti. Toda zapomnite si, to je zgolj začasno reševanje nastale situacije. Čez dva dni lahko nadaljujete z vašo prejšnjo dieto

Povečajte vaš vnos vode Medtem ko ste spali, vas je alkohol, ki ste ga spili prejšnji večer, zdehidriral. Če to združite z večerjo, bogato z natrijem, potem ste izpraznili zalogo vode, ki jo ima vaše telo. Pojdite torej v kuhinjo, natočite si velik kozarec vode in jo popijte. Potrebujete vsaj 2 litra vode na dan, raje pa še več. Več kot je boste spili, bolje bo za vas in tudi vaša napihnjenost bo hitreje izginila.

Začnite z razgibavanjem Eno uro agresivnega razgibavanja danes in eno uro jutri. Razgibavanja ni potrebno opraviti v enem kosu (npr. tek pred zajtrkom in kolesarjenje po večerji), pazite le, da bo skupaj trajalo 60 minut.

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum



1. dan
Zajtrk: 1 skodelica lahkega jogurta, 1/2 skodelice gozdnih sadežev, 2 rezini toasta z 2 čajnima žličkama marmelade, voda
Kosilo: 2 skodelici solate iz mešane zelene zelenjave, 90 g tune z balzamičnim kisom, 1 skodelica lahkega jogurta, voda
Večerja: 90 g pečenega piščanca, 1 skodelica na pari pripravljenega brokolija, 2 kuhana mlada krompirja, 1 pomaranča, voda
2. dan
Zajtrk: 1 skodelica nemastne skute, 1/2 melone, 2 rezini toasta z 2 čajnima žličkama marmelade, voda
Kosilo: omleta iz treh beljakov, 1/2 skodelice nasekljane zelenjave, 1/2 narezanega paradižnika začinjenega z baziliko in balzamičnim kisom, 1/2 angleškega muffina, 1 banana, voda
Večerja: 90g morskega lista ali ostriža, 1/2 skodelice na pari pripravljenega korenčka, 1/3 skodelice rjavega (neoluščenega) riža, 1 skodelica lahkega jogurta, voda