Medena sladka dieta brez oh (brez kromp. in testenin)


O dieti:
Ta dieta sodi v skupino monodiet (ki trajajo nekaj dni in pripravljajo organizem na drugačen način prehrane, hkrati pa omogočajo tudi hujšanje, v tem primeru dveh to treh kilogramov), ki se izvajajo za detoksikacijo organizma, počivanje želodca, spodbujanje presnove ter odstranjevanje odvečne tekočine iz telesa. Dieta temelji pretežno na mlečnih izdelkih in sadju, enostavnih živilih, ki se lahko razkrajajo in prebavljajo. Ker dieta omogoča vnos velike količine vode in kalija, zelo dobro vpliva na tonificiranje in spodbujanje presnove.

POZITIVNI UČINKI DIETE

Dieta je za vse, ki ne morejo brez sladkega. Ima kar nekaj pozitivnih učinkov. S to dieto počnete naslednje:
  • organizmu omogočate uravnotežen vnos beljakovin, ogljikovih hidratov in maščob
  • spodbujate proizvodnjo serotonina – hormona sreče
  • izločate odvečno tekočino iz telesa
  • izgubljate odvečne kilograme in ne mišične mase
  • spodbujate metabolizem
  • dobivate blestečo kožo

PRED SPANJEM:
  • med in mleko

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta


1. dan
Zajtrk: sveži sok pomaranče, žlica jabolčnega kisa in žlica medu, vse zmešano skupaj (tako se dobi energetski napitek za spodbujanje metabolizma)
Kosilo: sadna solata, začinjena z medom
Malica: napitek iz sveže narejenega soka ene pomaranče, enega jogurta, malo cimeta in ene žlice medu (frape)
Večerja: 200 g skute, 100 g jogurta, žlica suhih marelic ter žlica medu (lahko se zmeša); pred spanjem med in mleko
2. dan
Zajtrk: 200 g jagod, 100 g banan, 1 jogurt in žlica medu, vse premešano v okusen frape
Kosilo: kakavova pena narejena iz 200 g skute, 100 g jogurta, žlice kakavovega prahu in žlice medu
Malica: napitek iz sveže narejenega soka ene pomaranče, enega jogurta, malo cimeta in ene žlice medu (frape)
Večerja: pire iz dveh banan in žlica medu; pred spanjem med in mleko
3. dan
Zajtrk: sveži sok pomaranče, žlica jabolčnega kisa in žlica medu, vse zmešano skupaj (tako se dobi energetski napitek za spodbujanje metabolizma)
Kosilo: kakavova pena narejena iz 200 g skute, 100 g jogurta, žlice kakavovega prahu in žlice medu
Malica: napitek iz sveže narejenega soka ene pomaranče, enega jogurta, malo cimeta in ene žlice medu (frape)
Večerja: 200 g skute, 100 g jogurta, žlica suhih marelic ter žlica medu (lahko se zmeša); pred spanjem med in mleko
4. dan
Zajtrk: 200 g jagod, 100 g banan, 1 jogurt in žlica medu, vse premešano v okusen frape
Kosilo: sadna solata, začinjena z medom
Malica: napitek iz sveže narejenega soka ene pomaranče, enega jogurta, malo cimeta in ene žlice medu (frape)
Večerja: pire iz dveh banan in žlica medu; pred spanjem med in mleko
5. dan
Zajtrk: sveži sok pomaranče, žlica jabolčnega kisa in žlica medu, vse zmešano skupaj (tako se dobi energetski napitek za spodbujanje metabolizma)
Kosilo: kakavova pena narejena iz 200 g skute, 100 g jogurta, žlice kakavovega prahu in žlice medu
Malica: napitek iz sveže narejenega soka ene pomaranče, enega jogurta, malo cimeta in ene žlice medu (frape)
Večerja: pire iz dveh banan in žlica medu; pred spanjem med in mleko