Scarsdale dieta


O dieti:
Scarsdale dieta je zelo uspešen in znan program, ki je razvil Dr. Herman Tarnower , in pomaga ljudem s preveliko telesno težo. Dieta obljublja izgubo enega kilograma na dan in temelji predvsem na sadju, zelenjavi in zdravih proteinih. Zaželeno je, da namesto sladkorja uporabljate umetno sladilo in ostala sladkorna nadomestila, ki jih najdete v slovenskih trgovinah. Obroki so omejeni na zajtrk, kosilo in večerjo, prigrizki niso dovoljeni. Ste si z našim orodjem že izračunali Indeks telesne mase?

Strogo se morate držati jedilnika, ki temelji na nizkem vnosu ogljikovih hidratov in velikem vnosu vitaminov in mineralov. Priporočljivo je, da poleg predpisane hrane uživate še razna vitaminska in prehrambena dopolnila, ki bodo pomagala odvajati vodo in škodljive stvari iz vašega telesa.

Dieto lahko izvajate od sedem do štirinajst dni.

Osnova diete Scardale je izogibanje ogljikovih hidratov, nizek vnos kalorij in pitje ogromne količine vode. Voda namreč pomaga očistiti vaše telo, s tem pa pripomore k hitrejšemu izgubljanju kilogramov.

Jedilnik je sestavljen iz sadja in zelenjave. V vsakem obroku je potrebno jesti tudi živila bogata s proteini. Ogljikovi hidrati so dovoljeni v manjših količinah in sicer v obliki zelenjave, fižola in polnozrnatih izdelkov. Izogibati pa se je potrebno rjavemu rižu, bananam, belemu kruhu in podobno. Za boljši okus lahko hrani dodate sol, poper, zelišča, limono, kis, sojino omako, kechup in gorčico.

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum



1. dan
Zajtrk: kava ali čaj sladkan z umetnim sladilom, ½ grenivke
Kosilo: pečen piščančji ali telečji zrezek, možno tudi file ribe v poljubni količini, paradižnikova solata, kava ali čaj
Večerja: dušena riba, solata iz paradižnika in zelene solate, grenivka ali pol melone
2. dan
Zajtrk: kava ali čaj sladkan z umetnim sladilom, ½ grenivke
Kosilo: sadna solata v poljubnih količinah, kava
Večerja: pleskavica z kuhano zelenjavo v poljubnih količinah
3. dan
Zajtrk: kava ali čaj sladkan z umetnim sladilom, ½ grenivke
Kosilo: tunina solata, genivka ali melona
Večerja: 2 svinska kotleta brez maščobe, mešana zelena solata, kava
4. dan
Zajtrk: kava ali čaj sladkan z umetnim sladilom, ½ grenivke
Kosilo: 2 jajci, skuta, rezina polnozrnatega toasta, kava
Večerja: piščančji zrezek (pečen ali dušen), špinača ali zelena paprika, kava
5. dan
Zajtrk: kava ali čaj sladkan z umetnim sladilom, ½ grenivke
Kosilo: manj masten sir v poljubnih količinah, špinača, rezina polnozrnatega toasta
Večerja: dušena riba, kuhana zelenjava ali zelena solata, rezina polnozrnatega toasta
6. dan
Zajtrk: kava ali čaj sladkan z umetnim sladilom, ½ grenivke
Kosilo: sadna solata v poljubnih količinah, kava
Večerja: dušen piščančji zrezek, solata iz paradižnika in zelene solate, grenivka ali melona, kava
7. dan
Zajtrk: kava ali čaj sladkan z umetnim sladilom, ½ grenivke
Kosilo: dušen piščančji zrezek, solata iz paradižnika in zelene solate, grenivka ali melona, kava
Večerja: dušen telečji zrezek, mešana solata, kava