Predpraznična dieta


O dieti:

Večina diet se priporoča za čas po praznikih, ta dieta pa je namenjena času pred prazniki, da boste vitki že pred prazničnimi bogatimi pojedinami. Ta dieta traja 4 tedne in z njo lahko izgubite do 4 kilograme. Lahko pa jo podaljšate še za tri tedne in izgubite dodatna 2 kilograma, pri čemer jedilnik malo obogatite. Jedilnik je sestavljen za dobo enega tedna. Dieta obstaja v dveh verzijah. Ta verzija je namenjena tistim, ki so pretežno doma in zato potrebujejo manjši vnos kalorij, druga verzija diete pa je namenjena tistim, ki so zaradi službe in drugih obveznosti pogosto zdoma in se torej gibljejo več.

Pri tej dieti na dan zaužijete 1200 kalorij. Telo neprestano troši energijo, zaradi česar je potrebno jesti pogosto, a ne v prevelikih količinah. Tisti, ki so doma, imajo čas jesti pogosto, zato je ta verzija diete razdeljena na več manjših obrokov, ki jih je potrebno pripraviti. Pri dieti je obrokov pet, pri čemer je ključno, da vsi skupaj ne presegajo 1200 kalorij. Dieta je primerna za vse, vendar osebe z metaboličnimi boleznimi (diabetes, visok pritisk, zvišan holesterol) bi se morale pred uporabo posvetovati z zdravnikom. Pri deti morate paziti, da točno upoštevate količine, ki so na jedilniku, kar bo na začetku pomenilo vložitev nekoliko več truda v pripravo hrane, a že po nekaj dnevih se bo vse sprevrglo v enostavno rutino. Dieta traja 4 tedne. Po koncu diete postopoma povečujete količino hrane.


Nasveti:

  • V dieti nastopa razno južno sadje, ki je zelo zdravo. Pomaranča vsebuje samo 50 kalorij, če jo pa jeste celo (a brez lupine, seveda), boste v telo vnesli mnogo vlaken, ki dajejo občutek sitosti. Jejte tudi veliko kivija in grenivk, saj so bogati z vitaminom C in antioksidanti ter zavirajo staranje celic, ki ga povzročajo prosti radikali.
  • Dieta odsvetuje vsakršen vnos alkohola, vendar lahko popijete pol kozarca vina med obrokom, a vedeti morate, da boste s tem vnesli 40 kalorij. Torej, vino si lahko dovolite, a zaradi tega se boste morali odpovedati drugemu živilu v jedilniku, npr. določeni količini kruha ali sadja.
  • Če želite izgubiti še dva kilograma, lahko po prvih štirih tednih dieto nadaljujete še za tri tedne, a v teh tednih imate bolj proste roke: lahko pojeste dvakrat več kruha in olja, v nedeljo pa lahko jeste po želji (se ne držite jedilnika).
  • Lahko jeste vso kuhano ali surovo zelenjavo v neomejenih količinah. Bodite pazljivi le pri krompirju, stročnicah in koruzi, ker so kalorični. Če se odločite za njih, se tisti dan odpovejte kruhu.
  • Obilno napolnjen krožnik testenin z omako je težek 20 dag in ustreza količini 10 dag suhih, nekuhanih testenin. Ta nasvet upoštevajte pri pripravi testenin.
  • Namesto 4 dag belega kruha, lahko vzamete 5 dag integralnega kruha ali 2,5 dag krekerjev.
  • Popoldansko sadje lahko nadomestite z majhnim sadnim sladoledom.
  • Pijačo izbirajte pazljivo, ker ni vsaka pijača dobra za to dieto. Če želite sladke pijače, morate paziti na sadne sokove, predvsem na tiste, ki temeljijo na korenčkovem soku, pomaranči in vitaminskih dodatkih, ker so zelo kalorični, prav tako pa bodite pazljivi glede sladkane kave in kapučina, ki ju je dobro sladkati z umetnimi sladili kljub navodilom v jedilniku. Boljši je kozarec posnetega mleka, ker vas bo bolj nasitil in z mlekom boste vnesli dragocen kalcij.
Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta


1. dan
Zajtrk: kozarec delno posnetega mleka, kava z žličko sladkorja, 2 prepečenca
Malica: jabolko ali sadni sok
Kosilo: 7 dag šunke ali pršuta, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha
Malica: nemastni jogurt
Večerja: omleta z dvema jajcema, 20 dag špinače ali bučk z žličko olja, 4 dag kruha, sadna solata
2. dan
Zajtrk: nemastni jogurt, 2,5 dag kosmičev
Malica: 2,5 dag krekerjev
Kosilo: 8 dag tune iz olja, sezonska zelenjava z žičko olja, 4 dag kruha
Malica: indijski čaj z žličko sladkorja, 4 keksi
Večerja: piščančja kolbica (ali prsi) brez kože, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha, 1 kivi
3. dan
Zajtrk: kapučino z žličko sladkorja, brioš
Malica: jogurt
Kosilo: 7 dag lahkega sira, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha
Malica: 20 dag ananasa
Večerja: 20 dag testenin z omako (mesno ali iz morskih sadežev) ali riž z grahom, sezonska zelenjava z žličko olja
4. dan
Zajtrk: sveži sok iz dveh pomaranč, 1 prepečenec
Malica: 1 kivi
Kosilo: mešana solata z žličko olja, trdo kuhanim jajcem in 8 dag tune v olju, 4 dag kruha
Malica: indijski čaj z žličko sladkorja, 2 integralna (polnozrnata) prepečenca
Večerja: 10 dag haburgerja ali 6 dag sušene teletine, sezonska zelenjava z žličko olja, 40 dag kruha, majhna banana
5. dan
Zajtrk: kozarec delno posnetega mleka, kava z žličko sladkorja, 2,5 dag kosmičev
Malica: kapučino z žličko sladkorja
Kosilo: 15 dag piščančjih ali puranjih prsi, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha
Malica: 2 čokoladna bonbona
Večerja: morski list kuhan na pari z jogurtom, sezonska zelenjava z žličko olja, 40 g kruha
6. dan
Zajtrk: indijski čaj z žličko sladkorja, rezina suhega kolača (nenadevan biskvit (npr. marmorni kolač))
Malica: 4 keksi
Kosilo: 8 dag tune iz olja, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha
Malica: sadni sok
Večerja: testenine s cvetačo, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha, pomaranča
7. dan
Zajtrk: kapučino z žličko sladkorja, pecivo
Malica: 4 keksi
Kosilo: testenina z brokolijem, sadna solata
Malica: 1 jabolko ali drugo sezonsko sadje
Večerja: 7 dag lahkega sira, sezonska zelenjava z žličko olja, 4 dag kruha ali 2,5 dag krekerjev, hruška