Pomladanska enotedenska dieta


O dieti:
Ta dieta je kot nalašč za pomladanski čas, pa tudi zgodnje poletni. Enotedenska dieta je pestra in bogata.

OSNOVNA NAVODILA
  • Na dieti ne smete biti več kot enkrat mesečno.
  • Vsak dan lahko izberete en obrok iz spodnjega seznama. Lahko zamenjate kosilo in večerjo, če želite, a ne izpustite nobenega obroka in ne ponavljajte obrokov.
  • Pijte najmanj 2 litra tekočine dnevno.
  • Izogibajte se pravemu čaju, kavi, alkoholu in vsem pijačam, ki vsebujejo sladkor. Lahko pijete rastlinske čaje in kavo brez kofeina.
  • Namesto lubenice lahko pojeste tudi melono v nekoliko manjši količini.
  • Pred uporabo diete se posvetujte z zdravnikom.
Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta


1. dan
Zajtrk: 1/2 grenivke, 1 jogurt, 1 rezina polnozrnatega kruha z malo nemastnega namaza
Kosilo: 1 polnozrnato pecivo, 7,5 dag tune iz vode začinjene z malo limoninega soka, 2 žlici nemastnega sira
Večerja: 17,5 dag bele ribe, kuhane ali z žara, priloga: 10 dag kuhanega mladega krompirja, 10 dag kuhanega mladega korenčka in kot dodaten prigrizek še: 5 dag grozdja, 2 rezini ananasa z dvema žlicama jogurta
2. dan
Zajtrk: 2,5 dag nesladkanih kosmičev (muesli) z majhnim jabolkom in 1,2 dl posnetega mleka
Kosilo: 2 rezini polnozrnatega kruha z malo nemastnega sira, solata, 5 dag piščančjega mesa brez kože, 1 jogurt
Večerja: 7,5 dag piščančjih prsi brez kože pečenih v foliji, priloga: omaka iz 5 dag nemastnega sira z dvema drobno narezanima mladima čebulama in enim strokom česna, malo limoninega soka in sokom iz piščančjih prsi, ki se je nabral v foliji, 7,5 dag testenin, 10 dag kuhanega graha in kot dodaten prigrizek še: 10 dag sveže sadne solate
3. dan
Zajtrk: 1,2 dl nesladkanega soka iz pomaranče ali grenivke, 1 polnozrnato pecivo z 2,5 dag nemastnega sira in enim na rezine narezanim paradižnikom
Kosilo: 5 dag nemastnega mesa, 2 rezini polnozrnatega kruha, solata iz enega nastrganega korenčka in malo zelene (lahko stebelne), ter 1 žlica rozin
Večerja: 7,5 dag jetrc z žara, priloga: 1 drobno narezana čebula, 5 dag gob narezanih na rezine, 4 olupljeni paradižniki iz konzerve (pelati) in 2 žlici sladke koruze (ko zavre dušite oziroma tenstajte 15 minut in na koncu dodajte 2,5 dag nemastnega sira), 7,5 dag kuhanega riža, 7,5 dag kuhanega brstičnega ohrovta, 2 rezini polnozrnatega kruha in kot dodaten prigrizek še: 5 dag grozdja
4. dan
Zajtrk: 2,5 dag koruznih kosmičev in 1,2 dl posnetega mleka, 1 majhna banana
Kosilo: 1 olupljena in narezana hruška, nekaj listov zelene solate, 5 dag svežih šampinjonov narezanih na rezine, 1 žlica narezanih mandljev, 2 žlici jogurta, 1 strok česna, 1 rezina polnozrnatega kruha z malo nemastnega sira
Večerja: 10 dag nemastne svinjine pražene na pol žlice olja, kateri dodate 10 dag sveže narezane zelenjave in en strok česna in pražite dokler ne postane mehko, nato začinite z limoninim sokom, 7,5 dag testenin in kot dodaten prigrizek še: sadna solata iz 22,5 dag lubenice, 5 dag grozdja, 1 kivijem
5. dan
Zajtrk: 1 narezano jabolko, 1 žlica rozin in dve žlici jogurta, vse potrošeno z malo cimeta
Kosilo: 4 dag sira edamec narezanega na kockice, zmešanega z narezano svežo kumaro, radičem in zeleno, 7,5 dag hladnih testenin in 2 žlici jogurta
Večerja: 1 mala postrv z žara začinjena z malo limoninega soka in 1 žličko narezanih mandljev, 10 dag mladega kuhanega krompirja, 10 dag kuhanega graha, 1 rezina polnozrnatega kruha
6. dan
Zajtrk: 2,5 dag koruznih ali drugih kosmičev z 1,2 dl posnetega mleka, 1,2 dl nesladkanega soka iz pomaranče ali grenivke
Kosilo: omleta iz dveh jajc in 2 žlici sladke koruze, velika mešana solata, 2 rezini polnozrnatega kruha
Večerja: 10 dag testenin z omako iz 10 dag nemastnega stopljenega sira, 5 dag gob narezanih na rezine, dvema na debelo (ne na drobno) narezanima orehoma, zelena solata z rezinami pomaranče
7. dan
Zajtrk: 1 trdo kuhano jajce, rezina polnozrnatega kruha z malo nemastnega sira, 1 jogurt
Kosilo: 15 dag krompirja kuhanega v lupini, polnjenega s 5 dag skute in potrošenega z 2,5 dag parmezana, velika mešana solata
Večerja: 10 dag pečenega piščančjega mesa brez kože, 15 dag krompirja kuhanega v lupini, 10 dag kuhane špinače ali graha, 10 dag kuhanega korenčka, solata iz 10 dag svežega sadja z dvema žlicama jogurta.