Sedemdnevna restriktivna dieta


O dieti:

Če boste uporabljali to dieto, boste izgubili okoli 4 kilograme, izgubili pa boste tudi odvečno tekočino, ki se je nabrala v telesu. Dieto priporočamo le absolutno zdravim osebam. Dieta predvideva vnos 1100 do 1300 kalorij dnevno, ki so razporejene v pet obrokov. Dieta je namenjena predvsem ženskam in ne moškim, saj je vnos kalorij zanje ponavadi premajhen v primerjavi z njihovimi energetskimi potrebami. Diete ne priporočamo otrokom in adolescentom. Dieta vsebuje prehrambene snovi, ki omogočajo uravnoteženo prehrano, a v manjših količinah, ki bodo omogočile hujšanje.

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta


1. dan
Zajtrk: sok iz dveh pomaranč, jogurt z malo mlečne maščobe (v nadaljevanju lahki jogurt), 3 žlice müslijev
Malica: skodelica kuhanega riža
Kosilo: 180 g lista ali druge bele ribe, pečene brez maščobe, 150 g blanširanega (okropljenega) stročjega fižola, integralno pecivo (npr. polnozrnata žemlja)
Malica: 1 jabolko
Večerja: 70 g makaronov s paradižnikovo omako in 1 trdo kuhano jajce
2. dan
Zajtrk: sok ene pomaranče, presličin čaj, integralni (polnozrnati) kruh
Malica: 1 jabolko
Kosilo: solata iz paradižnikovega pireja in 100 g mozzarele z baziliko in olivnim oljem, 1 sojino pecivo
Malica: 1 lahki jogurt
Večerja: 70 g integralnih (polnozrnatih) špagetov s kuhano zelenjavo, začinjenih s paradižnikovo omako in žajbljem
3. dan
Zajtrk: 1 lahki jogurt s 3 žlicami müslija in 1 kozarec pomarančnega soka
Malica: 2 kivija
Kosilo: 200 g osliča pripravljenega v ponvi brez maščobe, kuhana zelenjava in kos integralnega kruha
Malica: 1 banana
Večerja: 60 g integralnih testenin s 100 g stročjega fižola in mešana solata
4. dan
Zajtrk: presličin čaj, 1 jabolko, integralni prepečenec z nizkokalorično marmelado
Malica: 1 lahki jogurt
Kosilo: 200 g kuhanega stročjega fižola in kuhano korenje (1 srednji korenček), 100 g morskih rakcev, pripravljenih v ponvi brez maščobe, integralno pecivo
Malica: 1 jabolko
Večerja: 60 g integralnega riža s 30 g govejega mesa, 150 g naribanega korenčka, pol integralnega peciva
5. dan
Zajtrk: 1 kozarec mleka (1,6 m.m.) s 3 žlicami kosmičev
Malica: 1 hruška
Kosilo: 150 g zelene solate z 1 trdo kuhanim jajcem, pol jabolka, 4 orehi in kos integralnega kruha, lahka omaka
Malica: 1 lahki jogurt
Večerja: gosta zelenjavna juha s 40 g testenin in 30 g skute
6. dan
Zajtrk: sok iz enega korenčka, 2 kosa integralnega prepečenca z nizkokalorično marmelado
Malica: 1 banana
Kosilo: 150 g piščančjih prsi pečenih brez olja, zelena solata
Malica: 1 lahki sadni jogurt (po možnosti brez sladkorja)
Večerja: 50 g kuhanega riža s 150 g bučk in kos integralnega kruha
7. dan
Zajtrk: presličin čaj, 1 pomaranča, 5 integralnih keksov (majhnih)
Malica: 1 lahki jogurt
Kosilo: omaka iz leče z blitvo in korenčkom
Malica: sok iz korenčka in limone
Večerja: omleta iz enega jajca s 60 g integralnega riža in 100 g špinače, 1 sojino pecivo