Hitra dieta z jajci


O dieti:

S to dieto lahko v 15 dneh izgubite do 15 kilogramov. Dieto uporabljajte največ 15 dni (oziroma 21, če upoštevamo 3*2 dni brez diete). Ker je dokaj restriktivna, se je pred njeno uporabo potrebno posvetovati z zdravnikom.

Dodatni nasveti:

Meso in kuhano zelenjavo lahko začinite z vegeto. Med dieto ne pijte alkohola. Živila lahko jeste vroča ali hladna, a pomembno jih je jemati v točnem vrstnem redu. Prav tako ne smete izvzeti nobenega navedenega živila. Po petih dneh izgubite 2,5 - 5 kg. Po petih dneh ste 2 dni brez diete in jeste normalno, a zmerno. Po dveh dneh dieto ponovno ponovite in tako 3 krat po 5 dni (3*5=15). V petnajstih dneh diete (če odštejemo dni brez diete), lahko izgubite do 15 kg, ki jih ne boste povrnili, če po dieti jeste normalno in vsak ponedeljek po jedilniku za vzdrževanje telesne teže

Za vzdrževanje pridobljene teže:
Ko dosežete želeno težo, jo vzdržujete tako, da vsak ponedeljek jeste po tem jedilniku.

Zajtrk: 1 limonada brez sladkorja (lahko uporabite umetna sladila)
Kosilo: 1 jajce, 1 prepečenec, 1 paradižnik (lahko še eno jabolko)
Večerja: 1 prepečenec, 1 paradižnik (lahko še eno jajce)

 

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta


1. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 kislo mleko (ali jogurt)
Večerja: 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 2 kuhani jajci, 1/2 kg zelene solate (mala glavica) ali kumar, 2 prepečenca
2. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 jajce, 1 kislo mleko, 2 prepečenca
Večerja: 125 g mlete govedine, 1 paradižnik (ali 1dcl mezge), 1 prepečenec, 1 skodelica čaja ali kave
3. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 kislo mleko, 1 manjša glavica solate, 1 pomaranča
Večerja: 125 g mletega mesa, 1 pomaranča, 1 prepečenec, 1 skodelica kave ali čaja
4. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 125 g skute z malo mlečne maščobe (lahko pa tudi sira mozzarele), 1 paradižnik, 1 prepečenec
Večerja: 125 g mletega mesa, 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 1 jabolko, 1 prepečenec
5. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 200 g kuhanega mesa ali ribe, 1 paradižnik, 1 prepečenec
Večerja: 500 g kuhane zelenjave (korenček, grah, krompir,...), 1 jajce, 1 paradižnik
6. dan
Zajtrk: Jejte normalno, a zmerno.
7. dan
Zajtrk: Jejte normalno, a zmerno.
8. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 kislo mleko (ali jogurt)
Večerja: 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 2 kuhani jajci, 1/2 kg zelene solate (mala glavica) ali kumar, 2 prepečenca
9. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 jajce, 1 kislo mleko, 2 prepečenca
Večerja: 125 g mlete govedine, 1 paradižnik (ali 1dcl mezge), 1 prepečenec, 1 skodelica čaja ali kave
10. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1, pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 kislo mleko, 1 manjša glavica solate, 1 pomaranča
Večerja: 125 g mletega mesa, 1 pomaranča, 1 prepečenec, 1 skodelica kave ali čaja
11. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 125 g skute z malo mlečne maščobe (lahko pa tudi sira mozzarele), 1 paradižnik, 1 prepečenec
Večerja: 125 g mletega mesa, 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 1 jabolko, 1 prepečenec
12. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 200 g kuhanega mesa ali ribe, 1 paradižnik, 1 prepečenec
Večerja: 500 g kuhane zelenjave (korenček, grah, krompir,...), 1 jajce, 1 paradižnik
13. dan
Zajtrk: Jejte normalno, a zmerno.
14. dan
Zajtrk: Jejte normalno, a zmerno.
15. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 kislo mleko (ali jogurt)
Večerja: 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 2 kuhani jajci, 1/2 kg zelene solate (mala glavica) ali kumar, 2 prepečenca
16. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 jajce, 1 kislo mleko, 2 prepečenca
Večerja: 125 g mlete govedine, 1 paradižnik (ali 1dcl mezge), 1 prepečenec, 1 skodelica čaja ali kave
17. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 1 pomaranča, 1 kuhano jajce, 1 kislo mleko, 1 manjša glavica solate, 1 pomaranča
Večerja: 125 g mletega mesa, 1 pomaranča, 1 prepečenec, 1 skodelica kave ali čaja
18. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 125 g skute z malo mlečne maščobe (lahko pa tudi sira mozzarele), 1 paradižnik, 1 prepečenec
Večerja: 125 g mletega mesa, 2 paradižnika ali 2 dcl paradižnikove mezge, 1 jabolko, 1 prepečenec
19. dan
Zajtrk: 1 pomaranča (ali v podobnem obsegu hruška, breskev, lubenica, melona... - ne banana), 2 prepečenca, skodelica kave ali čaja brez sladkorja
Kosilo: 200 g kuhanega mesa ali ribe, 1 paradižnik, 1 prepečenec
Večerja: 500 g kuhane zelenjave (korenček, grah, krompir,...), 1 jajce, 1 paradižnik
20. dan
Zajtrk: Jejte normalno, a zmerno.
21. dan
Zajtrk: Jejte normalno, a zmerno.