Dieta z lubenico


O dieti:

Dieta z lubenico je dieta, ki se nam zdi ena najboljših, saj jo je zelo prijetno držati, rezultati pa so res vidni. Po enem tednu diete lahko shujšate tudi toliko, da lahko zmanjšate obleko, ki jo nosite, za eno konfekcijsko številko. Lubenica je zelo dober sadež, saj je osvežilna, z njo vnesete vlaknine, odžeja, ker je polna vode, in prečisti organizem.

Ta dieta je sestavljena iz enostavnih obrokov, ki jih na lahek način pripravite, tako med delovnim časom, kot v času počitnic. Jedilnik je narejen tako, da imate vsak dan 5 obrokov, tri glavne obroke in dve malici. Dnevno boste v telo vnesli 1300 do 1400 kalorij. Dieta traja 7 dni. Dieta je zelo pestra in med obroki najdete tudi pizzo in testenine. Med dieto pa boste pojedli tudi veliko lubenice, bodisi pripravljeno v sadni solati, bodisi popili njen sok, bodisi jo pojedli kar samo. Po enem tednu boste z dieto zagotovo shujšali, kar se bo poznalo tako na telesu, kot v izgubi kilogramov, dodatno pa boste s to dieto prečistili svoje telo. Ta dieta je zelo priporočljiva, sploh v sezoni lubenic, torej poleti. Zelo dobra je tudi zato, ker med dieto ne čutite lakote.

Dodatna navodila:

Dieto lahko podaljšate še za sedem dni, a pri tem morate le-tej dodati kalorije. Število kalorij morate povečati na 1800. Pri dieti boste uspešni le, če boste poleg diete povečali tudi svojo telesno aktivnost. Ker je dieta zaradi lubenice, ki je poletni sezonski sadež, vezana na poletje, ne bo težav pri povečanju aktivnosti pri rekreaciji ali športu. Zadosti bo, če telovadite 20-30 minut dnevno in sicer: hitra hoja (tista, ki vas malce upehala), kolesarjenje ali plavanje. Slednje je še najbolj priporočljivo, saj s plavanjem razgibate praktično vse mišice v telesu. S telesno aktivnostjo se boste znebili še dodatnih kalorij in oživili svoje telo. Kljub temu, da je dieta dokaj bogata, ji v primeru, da jo podaljšate še za en teden, dodajte še 500 kalorij, pri čemer povečajte količino že predpisanih jedi ali dobrih nadomestkov. Če se boste pri dieti naveličali lubenice, jo lahko zamenjate z melono. Melona ima skoraj enako vsebnost mineralov kot lubenica, število kalorij na 100 gramov pa je nekoliko večje kot pri lubenici in znaša 33, kar upoštevajte. Pri meloni izberite melono, ki ima rumeno sredico, saj takšna vsebuje več karotena, ki je zelo koristen pri sončenju, predvsem za zdravo porjavitev kože. Pri dieti pazite na porcije, bodite zmerni. Da bi bili učinki diete čim boljši, ne jejte po 18-i uri.

Nekaj besed o lubenicah:

Lubenice uspevajo poleti, takrat je tudi čas za dieto z lubenico. Lubenica je sadež, ki sodi v skupino bučnic. Od znotraj je rdeče barve. Je sladka, ima prijeten in osvežilen okus, ter je polna vode, zaradi česar odžeja. Je nizkokalorična in relativno nasitna, zaradi česar je idealna za dieto. Kljub temu, da je lubenica sladka, ne vsebuje veliko sladkorja, le 3,7 gramov na 100 gramov sadeža, ima pa celo 93 odstotkov vode. Dodatno lubenica ne vsebuje maščob (neznatna vsebnost le teh).

Lubenica je dobra za ljudi, ki jih muči pomarančasta koža, saj se lahko s tem sadežem nadomesti tekočina, ima pa podoben učinek kot drenaža. Lubenica je zelo hranljiv sadež, vsebuje veliko količino vitamina A (37 mikrogramov na 100 g sadeža), ki ščiti kožo pred škodljivimi vplivi sončnih žarkov, ima tudi veliko kalija (280 mg na 100 g). Kalij je mineral, ki vpliva na krvni pritisk. Lubenica je torej zelo dober sadež za dietno prehrano.

Recepti:

LOSOS Z ARTIČOKAMI
Sestavine za eno osebo:
lososov zrezek, česen, rožmarin, lovorov list, 4 žlice belega vina, sol, poper.

Priprava: Pečico segrejte na 200 stopinj. Na večji kos aluminijeve folije položite lososov zrezek. Zmešajte vino z začimbami in mešanico prelijte preko lososa, nato ga zavijte v folijo. Položite v pekač in pecite približno 20 minut.

ŠPAGETI Z OMAKO PESTO
Sestavine za eno osebo:
70 g špagetov, 50 g stročjega fižola, krompir, bazilika, 10 g pinjol, žlička parmezana, žlička kozjega sira, žlička olivnega olja, sol.

Priprava: Fižol narežite na koščke, krompir na kocke in skuhajte. Na olju popražite pinjole, dodajte baziliko, kozji sir in parmezan, zalijte z žličko vode in prekuhajte. Dodajte še zelenjavo ter spasirajte. Omako prelijte preko špaget.

SOLATA IZ HOBOTNICE
Sestavine za eno osebo:
200 g hobotnice, 1 krompir, peteršilj, pol limone, oljčno olje, sol, poper.

Priprava: Hobotnico kuhajte eno uro. Medtem skuhajte še krompir. Pripravite polivko: zmešajte olje s peteršiljem, dodajte sol in poper. Hobotnico ohladite pod curkom mrzle vode in jo narežite na koščke. Zmešajte s krompirjem in začinite s polivko.

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta


1. dan
Zajtrk: kozarec delno posnetega mleka in skodelica kosmičev (30 g)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Kosilo: solata (70 g mozzarele, 200 g paradižnika), košček kruha, lubenica
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Večerja: testenine z bučkami, solata z rakci in rukolo, skodelica lubenice z breskvijo
2. dan
Zajtrk: kozarec delno posnetega mleka in skodelica kosmičev (30 g)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Kosilo: košček (125 g) pizze margerita in sadna solata z lubenico (200g)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Večerja: pršut in melona (6 rezin pršuta in 4 rezine melone), paradižnikova solata z radičem (200 g), košček kruha (60 g), dve slivi
3. dan
Zajtrk: kozarec delno posnetega mleka in skodelica kosmičev (30 g)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Kosilo: žemljica s puranjo šunko in svežo solato (3 rezine šunke, 3 primerno veliki solatni listi) in frape iz lubenice (200 ml)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Večerja: losos z artičokami, paradižnikova solata (300 g), košček kruha (60 g) in 3 slive
4. dan
Zajtrk: kozarec delno posnetega mleka in skodelica kosmičev (30 g)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Kosilo: solata iz morskih sadežev, košček kruha (60 g) in lubenica (300 g)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Večerja: rezanci z omako pesto, korenčkova solata (200 g), 200 g sadne solate (lubenica, grenivka, gozdni sadeži)
5. dan
Zajtrk: kozarec delno posnetega mleka in skodelica kosmičev (30 g)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Kosilo: Opečen kruh (svež kruh malo opečete, a je znotraj še vedno mehak) z rezino pršuta, paradižnikova solata (200 g) in breskev (200 g)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Večerja: 2 rezini melone in 3 rezine lubenice, 3 rezine kuhanega pršuta, košček kruha (60 g)
6. dan
Zajtrk: kozarec delno posnetega mleka in skodelica kosmičev (30 g)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Kosilo: špageti s svežim paradižnikom, solata s papriko in z bučkami (200 g) in lubenica (300 g)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Večerja: testenine s školjkami, košček kruha (60 g) in sorbet iz melone in lubenice (55 g)
7. dan
Zajtrk: kozarec delno posnetega mleka in skodelica kosmičev (30 g)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Kosilo: testenine z baziliko (70 g testenin), 3 rezine kuhanega pršuta, korenčkova solata (200 g)
Malica: 125 g jogurta in rezina lubenice (300 g)
Večerja: hobotnica s krompirjem, zelena solata s paradižnikom (300 g) in lubenica (300 g)