Dieta in hrana za pospeševanje metabolizma


O dieti:

Ta dieta za pospeševanje metabolizma traja 7 dni in v kolikor strogo upoštevate navodila, po sedmih dnevih lahko shujšate do 7 kilogramov. Dieta je restriktivna, zato je ne uporabljajte pogosto. Pred uporabo diete se posvetujte z zdravnikom.

ZAPOMNITE SI: Če želite ohraniti izgubljene kilograme, morate nadaljevati z uravnoteženo in zmerno prehrano tudi po koncu diete. Ste si z našim orodjem že izračunali Indeks telesne mase?

Dodatna navodila:

Pijte vsaj 4 kozarce navadne ali mineralne vode na dan. Hrani lahko dodajate začimbe, sol, poper, dietni sladkor ali umetna sladila, limonin sok, kis, worchestersko omako, sojino omako, gorčico, ketchup. Priporočljivo je jemati zeliščne preparate za zmanjševanje apetita in sicer sredi dopoldanskih ur in sredi popoldanskih ur (med obroki). Če pijete preparate za zmanjševanje apetita, potem NE PIJTE kave, da ne povzročite prevelike stimulacije organizma, ki ima zelo neprijetne učinke. Pri zrezkih priporočamo goveji zrezek, ker ima govedina določene sestavine, ki učinkujejo na presnovo, predvsem na izgorevanje maščob. Pri sadnih solatah ne priporočamo kompotov z visoko vsebnostjo sladkorja. Sadna solata je najboljša, če je narejena iz svežega sadja, kateri ne dodate sladkorja. Namesto krekerja lahko uporabite prepečenec. Grah lahko po želji pojeste tudi surovega, če je mlad. Zeleno solato in stebelno zeleno lahko zmešate skupaj v skledi in ju tako pripravite kot skupno mešano solato.

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta


1. dan
Zajtrk: črna kava ali čaj
Kosilo: 2 trdo kuhani jajci, 1 skodelica kuhane špinače
Večerja: zelena solata (npr. kristalka) s stebelno zeleno, 1 velik zrezek (180 g – na hitro pečen z obeh strani na nenamaščeni ponvi)
2. dan
Zajtrk: črna kava ali čaj, 1 večji kreker (po možnosti neslan) ali prepečenec
Kosilo: zelena solata s stebelno zeleno, 1 velik zrezek
Večerja: 80 -100 g šunke
3. dan
Zajtrk: črna kava ali čaj, 1 večji kreker ali prepečenec
Kosilo: 2 trdo kuhani jajci, 1 skodelica kuhanega graha, 1 skodelica paradižnika
Večerja: 80-100 g šunke, 1 skodelica kuhanega graha, 1 skodelica paradižnika
4. dan
Zajtrk: črna kava ali čaj, 1 večji kreker ali prepečenec
Kosilo: 1 trdo kuhano jajce, 1 skodelica surovega korenja
Večerja: 1 navadni jogurt, 30 g mozzarelle, 1 skleda sadne solate
5. dan
Zajtrk: črna kava ali čaj, 1 surov korenček, sok ene limone z vodo
Kosilo: 1 pečeni ribji file (120-180 g), paradižnikova solata
Večerja: zrezek (120-180 g), zelena solata
6. dan
Zajtrk: črna kava ali čaj
Kosilo: 120 – 220 g kuhanega piščanca (brez kožice)
Večerja: 2 trdo kuhana jajca, 1 surov korenček
7. dan
Zajtrk: čaj z limono
Kosilo: zrezek (120-200 g), 1,5 skodelice sadja po izbiri, razen banan
Večerja: zmerna večerja po želji