Dieta z limono: jedilnik in prehrana za izgubo telesne maščobe


O dieti:
S to dieto izgubljate 7000 kalorij tedensko, 1000 vsak dan. Targetirana je na izgubo telesne maščobe. Za vas smo sestavili tudi jedilnik. Dieta je nastala ob velikem prispevku nutricionistke dr. Eveline Flachi in temelji na zmanjšanju vsebnosti maščob, ne da bi kalorijski vnos padel pod 1200 kalorij. Dieta omogoča do en izgubljen kilogram maščob in ne mišic tedensko in hujšanje brez naporov. Med dieto je potrebno dnevno pojesti približno 4 limone. Gre za čistilno dieto, ki zmanjšuje absorpcijo maščob na naraven način in lepša kožo. Namenjena je tistim, ki se počutijo težke, ki imajo težave s prebavo, ki imajo nečisto kožo. Vitamin C je čudodelno sredstvo proti staranju in poletni utrujenosti. Dieto je najbolj uporabljati ob spremembah letnih časov, v trajanju 7 do 15 dni.

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta

Jedilnik
1. dan
Zajtrk: skodelica čaja z limono, dva kosa integralnega prepečenca in žlička limonine marmelade
Kosilo: kuhan riž (70 g) začinjen z limoninim sokom, 2 žlički olja in 2 žlički parmezana, zelena solata (150 g) z limoninim sokom in žličko olja, sadna solata iz sezonskega sadja začinjena s sokom polovice limone
Večerja: praženi koščki teletine in šunke s krhlji limone, integralno pecivo ali paketek krekerjev iz žitaric (integralnih, polnozrnatih krekerjev), špinača začinjena z žličko olja in limoninim sokom
2. dan
Zajtrk: skodelica čaja z limono, dva kosa integralnega prepečenca in žlička limonine marmelade
Kosilo: oslič v foliji (150 g) z eno kapljico olja, sokom ene limone ter drugo limono izrezano na krhlje, integralno pecivo ali paketek krekerjev iz žitaric, stročji fižol kuhan na pari in začinjen s kapljico olja in sokom polovice limone
Večerja: piščančje prsi (150 g) pečene na ponvi s kapljico olja, začimbami in limoninim sokom, pečene paprike (rdeče in rumene) začinjene s kapljico olja in sokom polovice limone, integralno pecivo ali paketek krekerjev iz žitaric
3. dan
Zajtrk: skodelica čaja z limono, dva kosa integralnega prepečenca in žlička limonine marmelade
Kosilo: špageti (70 g) z jogurtom in limono, zelena solata (150 g) začinjena s sokom polovice limone in žličko olja, skodelica jagod s sokom polovice limone in malo sladkorja
Večerja: kuhana hobotnica (150 g) začinjena z žličko olja, peteršiljem in sokom polovice limone, stročji fižol, kuhan na pari in začinjen s kapljico olja in sokom polovice limone, integralno pecivo ali paketek integralnih krekerjev
4. dan
Zajtrk: skodelica čaja z limono, dva kosa integralnega prepečenca in žlička limonine marmelade
Kosilo: mešana solata s 40 g mozzarele, 30 g tune (iz vode), 5 olivami in limono (vse zmešate), integralno pecivo ali paketek krekerjev iz žitaric ali 2 kosa kruha, sadna solata (vse sveže sadje razen banan in grozdja) s sokom polovice limone
Večerja: morska riba (po želji) pečena na ponvi s paradižnikovim sokom, krhlji in sokom limone, mešana zelena solata (150 g) s sokom polovice limone in kapljico olja, 2 mala kuhana krompirja z žličko olja.
5. dan
Zajtrk: skodelica čaja z limono, dva kosa integralnega prepečenca in žlička limonine marmelade
Kosilo: telečji zrezek (120 g) pečen s kapljico olja in limono, integralno pecivo ali krekerji iz žitaric, stročji fižol kuhan na pari z žličko olja in limoninim sokom
Večerja: kuhan riž (70 g) z dvema žličkama olja, nastrganim sirom in limoninim sokom, goveji carpaccio (120 g) začinjen z žličko olja in limoninim sokom, zelena solata (150 g) z limoninim sokom in kapljico olja
6. dan
Zajtrk: skodelica čaja z limono, dva kosa integralnega prepečenca in žlička limonine marmelade
Kosilo: šunka (80 g) z žličko olja in sokom polovice limone, integralno pecivo ali paketek krekerjev iz žitaric, kuhana špinača, začinjena z žličko olja in sokom polovice limone.
Večerja: solata iz riža (70 g) z zelenjavo, sirom (20 g), pršutom (20 g), oljem in limono, solata iz svežega sadja (razen banan in grozdja) in limoninim sokom ter solata iz paradižnika, začinjena z žličko olja
7. dan
Zajtrk: skodelica čaja z limono, dva kosa integralnega prepečenca in žlička limonine marmelade
Kosilo: testenina (70 g) s 40 g skute ali kisle smetane, kapljico olja in nastrgano limonino lupinico, kuhan stročji fižol začinjen z žličko olja in sokom polovice limone, pomaranča ali grenivka (vsebujejo antioksidante in vitamin C (tudi antioksidant))
Večerja: marinirani inčuni, integralno pecivo ali paketek krekerjev iz žitaric ali 2 kosa kruha, kuhana špinača začinjena z žličko olja in sokom ene limone