Dieta z jogurtom


O dieti:

kozarec z jogurtom namenjen shujševalni dieti Da bi prečistili telo od pretežke hrane, je priporočljivo uporabiti petdnevno dieto za čiščenje telesa, ki temelji na povečanem vnosu jogurta. Najprej pet dni držite veliko dieto z jogurtom. Po petih dneh boste prečistili telo odvečnih toksinov, zmanjšali občutek napihnjenosti v želodcu in tudi izgubili 2-3 kilograme. Velika dieta z jogurtom bo omogočila izgubo odvečne tekočine in pomeni šele začetek hujšanja po dieti z jogurtom. Veliko dieto z jogurtom zaradi restriktivnosti držite le 5 dni. Za veliko dieto z jogurtom, s katero v organizem vnašate približno 800 kalorij dnevno, sledi majhna dieta z jogurtom, s katero vnesete vsak dan približno 1200 do 1300 kalorij in s katero izgubite do 1 kilogram tedensko, dieta pa je narejena tako, da jo lahko brez težav uporabljate daljši čas. Dieta traja v ciklih po sedem dni. Ste si z našim orodjem že izračunali Indeks telesne mase?

Če menite, da so določeni obroki preveč obilni, čas med obroki pa je predolg, lahko jogurt, namesto da bi ga pojedli med glavnim obrokom, pojeste kot malico med glavnimi obroki. Med dieto se priporoča pitje čim več tekočine (negazirana voda, rastlinski čaji (nesladkani)) in zmerna telovadba. Pred uporabo diete se posvetujte z zdravnikom, še posebej, v kolikor jo nameravate uporabljati dalj časa.

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta


1. dan
Zajtrk: 150 ml jogurta z 1,5 % m.m. in 150 g ananasa
Kosilo: 50 g rženega kruha, skleda zelene solate z začimbami po želji, prelita z jogurtom, 1 banana
Večerja: 200 g postrvi pečene brez maščobe, 200 g kuhanega krompirja, 200 g kuhane blitve
2. dan
Zajtrk: 150 ml sadnega jogurta, 200 g jagod
Kosilo: 100 g integralnih (polnozrnatih) testenin, 60 ml paradižnikove omake, 100 ml jogurta
Večerja: 150 g nemastnega sira ali skute, 50 g integralnega (polnozrnatega) kruha, 200 g redkvic
3. dan
Zajtrk: 150 ml jogurta, 200 g lubenice
Kosilo: 50 g kuhanega riža, 200 g kuhanega graha, 200 g solate iz rdeče pese
Večerja: 200 g pečenega piščančjega belega mesa, solata iz 200 g zelene paprike in 400 g paradižnika, sadni jogurt
4. dan
Zajtrk: 150 ml sadnega jogurta, 150 g jabolk
Kosilo: 200 ml juhe iz sampinjonov, rezina rzenega kruha, 400 g zelenjave tenstane na vodi (bucke, jajcevec, korencek, sampinjoni)
Večerja: 100 g piscancjih hrenovk, 400 g solate iz kumar prelite z jogurtom
5. dan
Zajtrk: 150 ml jogurta s 30 g kosmičev
Kosilo: 200 g kuhanega osličevega fileta, 100 g kuhanega korenčka, 200 g kuhanih špargljev (belušev), 200 g kuhane cvetače
Večerja: 100 g krompirja začinjenega z jogurtom in začimbami po želji, zelena solata začinjena z limoninim sokom
6. dan
Zajtrk: 30 g grahamovega peciva, 8 g masla (pol majhne kocke), 30 g kuhane šunke, 150 g jabolk, 200 ml sadnega jogurta
Kosilo: 90 g pečenih telečjih jeter, 150 g kuhanega slanega krompirja, 200 g solate iz belega zelja, 150 ml jogurta
Večerja: 150 g skute, 200 g svežega korenčka, 200 g redkvic, 30 g rženega kruha
7. dan
Zajtrk: rezina črnega kruha, pol kockice masla, 1 žlička marmelade, 100 g hruške, 150 ml sadnega jogurta
Kosilo: 150 g pečenega osliča, 100 g kuhanega krompirja, 100 g zelene solate, 200 ml jogurta
Večerja: 150 g pečenega piščančjega mesa, 200 g kuhane mešane zelenjave
8. dan
Zajtrk: 150 ml sadnega jogurta, 200 g jagod
Kosilo: krožnik testenin s skuto ali nemastnim sirom, nastrganim v testenine, 200 ml pomarančnega soka
Večerja: 2 jajci pečeni brez maščobe, 300 g kuhane špinače, 125 g kuhanega krompirja, 200 ml jogurta
9. dan
Zajtrk: rezina rženega kruha, pol kockice masla, 30 g piščančjega mesnega narezka, 100 ml pomarančnega soka
Kosilo: 125 g kuhanega riža, 200 ml jogurta, 100 g ananasa
Večerja: 150 g pečenega puranjega zrezka, mešana solata začinjena z limoninim sokom, 200 ml jogurta
10. dan
Zajtrk: rezina integralnega (polnozrnatega) kruha, pol kockice masla, 1 žlička marmelade, 1 banana
Kosilo: 150 g testenin, 300 g kuhane zelenjave po želji, 200 ml sadnega jogurta
Večerja: rezina črnega kruha, 100 g tune (iz vode), 150 g mešane solate po želji, 150 g jogurta
11. dan
Zajtrk: 200 ml jogurta, 75 g skute, 150 g jagod
Kosilo: 400 g razne tenstane zelenjave, rezina rženega kruha, 200 ml soka iz borovnic
Večerja: 1 pecivo, 100 g piščančjih hrenovk, 2 paradižnika, 200 ml sadnega jogurta
12. dan
Zajtrk: rezina koruznega kruha, 2 žlici sirnega namaza, 1 kumara, 150 g sadnega jogurta
Kosilo: 200 g pečenega telečjega kotleta, 200 g sveže zelenjave prelite z jogurtom
Večerja: 200 g lubenice, 200 g sadnega jogurta