Ananasova dieta za zdravo hujšanje


O dieti:

ananasova dieta in sredstvo za hujšanje - ananas Dieta z ananasom je uspešna dieta, s katero v petih dneh shujšate od 2 do 3 kilograme. Hujšate predvsem zato, ker telo med dieto izloči odvečno vodo, saj ima ananas diuretičen učinek. Ananasova dieta naj služi le kot pripomoček za hujšanje po tem, ko ste kakšen dan zaradi praznika ali zabave pretiravali pri prehrani. Rezultati diete so vidni tako na tehtnici kot tudi na telesu, katerega napihnjenost je manjša. Priporočamo, da vsako jutro po spancu spijete kozarec navadne vode, tekom dneva pa eno ali več skodelic rastlinskega čaja (nesladkanega). 100 gramov ananasa vsebuje približno 46 kalorij. Ste si z našim orodjem že izračunali Indeks telesne mase?

Dodatna navodila:

Dieta temelji predvsem na izločanju odvečne telesne tekočine. Odvečna telesna tekočina v telesu nastane predvsem zaradi delovanja sladkorja in soli, ki zadržujeta tekočino v telesu. Čim več ju vnašamo v telo, bodisi same, bodisi preko drugih živil, tem več tekočine zadržuje organizem in tem težji smo zaradi tega. Ananasova dieta je zelo dobra, saj se rešimo odvečne tekočine in napihnjenosti. Da bi dosegli zadovoljiv učinek, jo je potrebno uporabljati vsaj 5 dni. Med dieto je priporočljivo piti tudi eno ali več skodelic rastlinskega čistilnega čaja. Primer: če želite izboljšati delovanje jeter, je dober čaj, v katerem je več artičok, proti zadrževanju vode in v boju proti celulitu pomaga brezov čaj. Še posebej je priporočljiv zeleni čaj, ker je odličen za prečiščevanje organizma, zato ga pijte med zajtrkom in malico. Zeleni čaj je nefermentiran in brez teina ali kofeina in prečiščuje organizem, ne da bi pri tem deloval tudi na živčni sistem.

Med dieto prvi dan v telo vnesete 500 do 600 kalorij, druge dni pa po 800 kalorij dnevno. Vnos kalorij je nekoliko večji, če namesto nemastnega jeste navaden jogurt.

Ta dieta je hitra, osvežujoča in zdrava, zelo priporočljiva je zlasti za poletne dni, omogoča pa hitro izgubo tekočine. Namenjena je tistim, ki imajo radi ananas in nemastni jogurt, ter tistim, ki želijo enostavno dieto, ki jo lahko jedo tudi, če niso doma.

Prednost diete je poleg ananasa, katerega delovanje je na kratko opisano v nadaljevanju, tudi v tem, da predvideva vnos jogurta. Jogurt je bogat z beljakovinami, kalcijem, mlečnimi fermenti, ki regulirajo delovanje črevesja. 100 g jogurta ima 62 kalorij, 100 g lahkega jogurta pa približno 45 kalorij.

Med dieto lahko izgubite 3 kilograme v petih dneh in se istočasno znebite strupov iz organizma. Dieto lahko uporabljate dvakrat na mesec, pri čemer jo morate ponoviti šele čez dva tedna. Torej en teden dieta, potem dva tedna brez diete in nato šele začetek četrtega tedna zopet nadaljujete z dieto.

Nekaj besed o ananasu:

Ananas je južno sadje in ima veliko dobrih lastnosti. Je bogat z vitaminom C, vsebuje pa tudi encim bromelin, ki spodbuja presnovo beljakovin in pomaga v boju proti vnetjem. Ananas je tudi zelo bogat z vodo in vlakninami, zaradi česar spodbuja delovanje ledvic in lenega črevesja, prav tako je ananas zelo okusen in osvežujoč in zato med hujšanjem nimate občutka, da se s to dieto odpovedujete hrani. Poleg tega ananas izboljšuje razpoloženje. 100 gramov ananasa vsebuje približno 46 kalorij. Če kupujete svež ananas, lahko njegovo zrelost preverite z enostavnim poskusom. Če spodnje liste ananasa lahko izpulite že z rahlim potegom, to pomeni, da je ananas zrel.

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta


1. dan
Zajtrk: rezina svežega ananasa in skodelica zelenega čaja brez sladkorja, nemastni jogurt z žličko kosmičev
Kosilo: zelenjavna omaka, ki ji dodate žličko riža, kuhana zelenjava (bučke, koromač (sladki janež), čebula), rezina svežega ananasa
Malica: skodelica zelenega čaja brez sladkorja, rezina svežega ananasa
Večerja: 200 g ribe (pečene v foliji), solata (korenček, paprika, paradižnik), rezina svežega ananasa
2. dan
Zajtrk: kozarec sveže narejenega soka (ananas, kivi, pomaranča), skodelica ječmenove kave brez sladkorja
Kosilo: 180 g pečenega piščančjega (puranjega) mesa, pečena zelenjava (npr. malancani) – brez oz malo olja, 2 polnozrnata prepečenca, rezina svežega ananasa
Malica: rezina svežega ananasa in nemastni jogurt
Večerja: zelenjavna juha (bučke, korenček, zelena), trdo kuhano jajce, solata iz sveže špinače ter rezina svežega ananasa
3. dan
Zajtrk: rezina svežega ananasa in skodelica zelenega čaja brez sladkorja, nemastni jogurt z žličko kosmičev
Kosilo: zelenjavna omaka, ki ji dodate žličko riža, kuhana zelenjava (bučke, koromač (sladki janež), čebula), rezina svežega ananasa
Malica: skodelica zelenega čaja brez sladkorja, rezina svežega ananasa
Večerja: 200 g ribe (pečene v foliji), solata (korenček, paprika, paradižnik), rezina svežega ananasa
4. dan
Zajtrk: kozarec sveže narejenega soka (ananas, kivi, pomaranča), skodelica ječmenove kave brez sladkorja
Kosilo: 180 g pečenega piščančjega (puranjega) mesa, pečena zelenjava (npr. malancani) – brez oz. malo olja, 2 polnozrnata prepečenca, rezina svežega ananasa
Malica: rezina svežega ananasa in nemastni jogurt
Večerja: zelenjavna juha (bučke, korenček, zelena), trdo kuhano jajce, solata iz sveže špinače ter rezina svežega ananasa
5. dan
Zajtrk: rezina svežega ananasa in skodelica zelenega čaja brez sladkorja, nemastni jogurt z žličko kosmičev
Kosilo: zelenjavna omaka, ki ji dodate žličko riža, kuhana zelenjava (bučke, koromač (sladki janež), čebula), rezina svežega ananasa
Malica: skodelica zelenega čaja brez sladkorja, rezina svežega ananasa
Večerja: 200 g ribe (pečene v foliji), solata (korenček, paprika, paradižnik), rezina svežega ananasa