Dieta s testeninami: zdravo in učinkovito hujšanje ter prehranjevanje


O dieti:

hrana za dieto s testeninami za zdravo in učinkovito hujšanje ter prehranjevanje (recept)Testenine so živilo, ki sodi v skupino ogljikovih hidratov, ki so najpomembnejši vir energije za telo in temeljni za uravnovešeno prehrano. V tej dieti s testeninami za učinkovito hujšanje so zajeta vsa živila, ki so pomembna za zdravje. Dieta je zelo praktična in enostavna, teža pa se zmanjšuje zaradi kombinacije živil, kar pomeni, da gre za kombinacijsko dieto, s katero se spodbuja presnova. Z dieto, ki spodbuja zdravo prehranjevanje, lahko izgubite do 5 kilogramov in traja 14 dni, priporoča pa se vsem s počasnim metabolizmom in prebavnimi težavami. Dieta je razdeljena na dva dela. Po 7 dneh so jedilniki malo bolj bogati. Količino živil v jedilniku še naprej izbirajte sami. Kosilu so dodani ogljikovi hidrati v obliki integralnih (polnozrnatih) grisinov. Še vedno je dnevno dovoljeno jesti le eno žlico olivnega olja. Za zdravo hujšanje dvakrat tedensko namesto olivnega olja konzumirajte druge vrste olja: sezamovo olje, sončnično olje, sojino olje – pomembno je, da so ta olja izdelana s hladnim prešanjem. Vedno dajte prednost sezonskemu sadju in zelenjavi, saj so ti bogatejši z vitamini in drugimi snovmi, ker so še sveži. Da bi se pospešil metabolizem, je treba v drugem delu diete uživati živila, ki se lahko prebavljajo, a imajo veliko energetsko vrednost. Riž, testenine, krompir in kruh so idealni za večerjo. V tej dieti je možno tudi zmerno pitje alkohola, a sami le tega ne priporočamo in svetujemo, da je namesto vina boljše popiti kakšen naravni sadni sok brez dodanega sladkorja, npr. borovničev, višnjev ali sok iz črnega ribeza. Že veste kakšen naj bi bil vaš izračun Indeksa telesne mase?

Dodatna navodila:


Da bi pospešili prečiščevanje telesa, morate med dieto vnašati dovolj tekočine, vsaj 2 litra vode dnevno. Dnevno lahko zaužijete največ eno žlico olivnega olja, uporabljenega kot začimba ali za kuhanje. Olivno olje lahko izmenično zamenjate tudi z drugimi rastlinskimi olji, a le ta lahko uporabite največ dvakrat tedensko. Jedi lahko začinite z začimbnimi rastlinami. Vinski kis nadomestite z jabolčnim ali pa z limoninim sokom. Namesto navadnega sladkorja uporabljajte fruktozo. V prehrano vključite sveže sezonsko sadje in zelenjavo. Čaji iz janeža, sleza in koprive pospešujejo izločevanje tekočine, piti pa jih morate nesladkane ali jih vsaj sladkati z umetnimi sladili. Testenin ne smete začiniti z mastnimi in preveč obdelanimi omakami. Brez takšnih dodatkov jed lažje prebavljate.
Ob sobotah in nedeljah lahko kosilo zamenjate z večerjo in obratno.

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta


1. dan
Zajtrk: kava ali čaj, sezonsko sadje (gozdno sadje, lubenica, jabolka, hruške, kivi)
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: piščančje meso z žara ali kuhano v ekonom loncu, začinjeno z začimbami po želji, kuhana zelenjava (špinača, ohrovt, blitva, stročji fižol)
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Večerja: testenine z zelenjavo (jajčevec, bučke, paprika)
2. dan
Zajtrk: prepečenec z marmelado brez sladkorja, čaj iz koprive
Malica: sadni sok brez sladkorja
Kosilo: riba po želji (kuhana ali pečena), zelenjava kuhana na pari
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: integralni (polnozrnati) riž z bučkami, kuhana zelenjava
3. dan
Zajtrk: kava ali čaj, sveže sezonsko sadje
Malica: sadni sok brez sladkorja
Kosilo: skuta, zelenjava kuhana na pari
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: solata iz testenin in sira ali kuhane zelenjave, narezane na kockice
4. dan
Zajtrk: prepečenec z marmelado brez sladkorja, čaj iz janeža
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: nemastna teletina, govedina ali svinjina z žara, kuhana zelenjava
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Večerja: testenine z grahom, pečena zelenjava
5. dan
Zajtrk: kava ali čaj, sveže sezonsko sadje
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: riba z žara ali pečena v foliji, začinjena z začimbami po želji, zelenjava kuhana na pari
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: juha z ješprenjem in stročnicami po želji (fižol, grah, leča) – ričet, pečena zelenjava
6. dan
Zajtrk: prepečenec z marmelado brez sladkorja, čaj iz sleza
Malica: sadni sok brez sladkorja
Kosilo: pečeno puranje meso, piščančje meso ali zajec, kuhana zelenjava
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: testenine s paprikami, zelenjava kuhana na pari ali pečena
7. dan
Zajtrk: kava ali čaj, sveže sezonsko sadje
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: 2 trdo kuhani jajci, pečena zelenjava
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Večerja: pizza z zelenjavo ali gobami, pečena zelenjava
8. dan
Zajtrk: 1 nemasten jogurt ali capuccino iz delno posnetega mleka, sveže sezonsko sadje
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: piščančje prsi z žara, kuhana zelenjava (špinača, ohrovt, blitva, stročji fižol)
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Večerja: testenine s paradižnikovo omako, pečena zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov, 1 kozarec vina ali borovničevega soka brez dodanega sladkorja
9. dan
Zajtrk: prepečenec z marmelado brez sladkorja, čaj ali kava
Malica: sadni sok brez sladkorja
Kosilo: pire iz zelenjave, pečena riba, kuhana ali surova zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: integralni riž z žafranom, kuhana zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov, 1 kozarec vina ali borovničevega soka brez dodanega sladkorja
10. dan
Zajtrk: 1 jogurt ali capuccino iz delno posnetega mleka, sveže sezonsko sadje
Malica: sadni sok brez sladkorja
Kosilo: skuta, zelenjava kuhana na pari ali surova, 1 zavitek integralnih grisinov
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: solata iz testenin s surovo/kuhano zelenjavo narezano na kockice, kuhana zelenjava, zavitek integralnih grisinov, kozarec vina ali borovničevega soka
11. dan
Zajtrk: prepečenec z marmelado brez sladkorja, čaj ali kava
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: zelenjavna juha, teletina, govedina ali svinjina z žara, zelena solata, 1 zavitek integralnih grisinov
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Večerja: testenine s pečenimi paprikami, pečena zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov, 1 kozarec vina ali borovničevega soka brez dodanega sladkorja
12. dan
Zajtrk: jogurt ali capuccino iz delno posnetega mleka, sveže sezonsko sadje
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: riba po želji, z žara ali pečena v foliji, začinjena z začimbami po okusu, zelenjava kuhana na pari ali surova, 1 zavitek integralnih grisinov
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: juha z ješprenjem in stročnicami po želji – ričet, pečena zelenjava, zavitek integralnih grisinov, kozarec vina ali borovničevega soka
13. dan
Zajtrk: prepečenec z marmelado brez sladkorja, čaj ali kava
Malica: sadni sok brez sladkorja
Kosilo: pečeno puranje meso, kuhano zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov
Malica: sadni sok brez sladkorja
Večerja: testenine z omako pesto, pečena zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov, 1 kozarec vina ali borovničevega soka brez dodanega sladkorja
14. dan
Zajtrk: jogurt ali capuccino iz delno posnetega mleka, sveže sezonsko sadje
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Kosilo: zelenjavna juha, omleta iz 2 jajc, pečena zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov
Malica: sok iz agrumov – limona, grenivka ali pomaranča
Večerja: pizza z zelenjavo ali gobami, pečena zelenjava, 1 zavitek integralnih grisinov, 1 kozarec vina ali borovničevega soka brez dodanega sladkorja