Dieta proti celulitu


O dieti:
Dieta proti celulitu je pestra dieta, ki je tudi znanstveno preizkušena. Je bogata z žveplom, kalijem in vitaminom C, omogoča hujšanje ravno na pravih delih telesa. Rezultati diete so hitro vidni, ker dieta predvideva vnos približno 1000 kalorij dnevno. Zaradi takšne restriktivnosti, diete ni priporočljivo jemati več kot en teden. Jedi v dieti so enostavne, prehrana je bogata z začimbnimi rastlinami, zaradi česar je dosti bolj pestra in okusna kot običajne diete. Ste si z našim orodjem že izračunali Indeks telesne mase?

UČINEK DIETE NA CELULIT
Da bi se znebili celulita, ni zadostno le hujšanje. Tudi če pridemo do idealne teže, se velikokrat zgodi, da celulit ostane in grša izgled telesa, predvsem na stegnih in zadnjici. Celulit se v današnjih časih ne odstranjuje le z zunanjimi posegi. Nemški profesor Claus Peter Siegers je naredil preiskavo, po kateri je vidno, da se lahko celulit lahko premaga predvsem z delovanjem od znotraj, z vnašanjem v organizem povečano količino treh elementov, ki jih v vsakdanji prehrani velikokrat primanjkuje.

Gre za naslednje elemente:
  • Žveplo. Najdemo ga v živilih, ki imajo veliko živalskih beljakovin (meso, ribe, mleko, sir, jajca). Žveplo pospešuje odstranjevanje nakopičenih odpadnih snovi, ki so posledica nepravilnega prehranjevanja.
  • Kalij. Najdemo ga v mleku, sadju, kosmičih, paradižniku, krompirju. Pomaga pri odstranjevanju odvečne telesne tekočine, s čemer se ublaži morebitno otekanje zaradi prekomerne tekočine.
  • Vitamin C. Nahaja se v agrumih in drugem južnem sadju, paprikah, paradižnikih, feferonih. Povečuje proizvodnjo kolagena in preprečuje kopičenje maščobnih celic v tkivu.

Dieta proti celulitu je bogata z žveplom, kalijem in vitaminom C, ki jih je veliko tudi v peteršilju, čebuli, česnu, hrenu, kalčkih, sojini omaki, svežem in suhem sadju. Zaradi vsebnosti teh pomembnih snovi, dieta deluje proti celulitu.

SPLOŠNA PRAVILA PRI DIETI
  • Vsako živilo je potrebno tehtati, teža v navodilih pa se nanaša na surovo očiščeno živilo.
  • Prehrana mora biti pestra.
  • Potrebno se je držati priporočenih načinov kuhanja in se izogniti cvrti hrani.
  • Omejiti je potrebno sol, namesto nje pa hrano začiniti z začimbnimi rastlinami.
  • Piti je potrebno najmanj dva litra vode dnevno.
  • Potrebno se je držati časa, predvidenega za obrok. Obroke je torej potrebno jesti ob predpisanem času.
  • Med dieto je prepovedano jemati alkohol, že pripravljene omake (npr. iz konzerve) in vsa živila, shranjena v olju.

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum

Dieto zastopa:
Spletna stran Hitra Dieta


1. dan
Zajtrk: 1,5 dl posnetega mleka ali 1 nemastni jogurt, žlička medu, 1 žlička ovsenih kosmičev in na krhlje narezana hruška
Malica: 40 g suhega sadja po želji (jabolka, marelice, slive, hruške)
Kosilo: piščančje prsi v pikantni omaki in kuhan riž (100 g piščančjega mesa, 40 g riža, šalotka, česen in peteršilj po želji, 2 dl zelenjavne juhe, 2 žlice manj mastne kisle smetane ali nemastnega jogurta, 1 žlica olivnega olja, sol in feferon). Ta jed spodbuja metabolizem in preprečuje kopičenje celulita
Malica: 1 pomaranča
Večerja: solata z jajcem in šunko (60 g zelene solate, 1 trdo kuhano jajce, 50 g nemastne šunke, 4 žlice pomarančnega soka, nastrgan hren, sol in feferon), 50 g integralnega kruha
2. dan
Zajtrk: frape iz 1,5 dl neposnetega mleka in 125 g banane
Malica: 40 g suhega sadja po izbiri (jabolka, marelice, slive, hruške)
Kosilo: testenine v gobovi omaki (40 g testenin, 200 g gob, 1 krhelj zmečkanega česna, narezani drobnjak, 2 žlice kisle smetane ali jogurt, sol in poper, 20 g mletih orehov)
Malica: integralno pecivo s 30 g nemastnega sira
Večerja: solata z mangom (solato začinite s tremi žlicami pomarančnega soka, eno žlico kisa, soljo in feferonom) in 1 rezina opečenega integralnega kruha, premazanega s svežim sirom
3. dan
Zajtrk: 250 g malin, 1,5 dl posnetega mleka, 1 žlica ovsenih kosmičev, 1 žlica medu
Malica: 40 g suhega sadja po želji (jabolka, hruške, slive, marelice)
Kosilo: zelenjavna juha (narezana šalotka in česen, 1/2 l zelenjavne juhe, 200 g bučk in 1 paprika narezana na kockice, 50 g nemastne šunke, 50 g nemastnega fižola, sol, poper, olivno olje, kis, sojina omaka)
Malica: 1 jabolko
Večerja: solata iz piščančjega mesa in bučk (60 g zelene solate, 200 g bučk, 3 žlice pomarančnega soka, 1 žlica kisa, sol in poper, 3 žlice kisle smetane ali jogurta) in 40 g integralnega kruha
4. dan
Zajtrk: frape iz 1,5 dl neposnetega mleka in 100 g banane
Malica: 40 g suhega sadja po izbiri (jabolka, hruške, slive,marelice)
Kosilo: morski list z rižem (40 g riža, 2 fileta morskega lista, 1 žlica limoninega soka, sol in poper, 1 žlica nastrganega hrena in 1 žlica kopra, 2 dl zelenjavne juhe, 2 žlice kisle smetane ali jogurta, 1 paradižnik)
Malica: 1 integralno pecivo z 20 g šunke (gorčica in zelena solata)
Večerja: solata iz šampinjonov (70 g zelene solate, 100 g stročjega fižola, 150 g šampinjonov, 3 žlice pomarančnega soka, 1 žlica limoninega soka, 1 žlica olivnega olja, 1/2 krhlja zmečkanega česna, sol in poper) in 1 integralno pecivo
5. dan
Zajtrk: 1 narezano jabolko, 1 žlica limoninega soka, 1 nemastni jogurt, 1 žlica ovsenih kosmičev in 1 žlica medu
Malica: 40 g suhega sadja po želji (jabolka, hruške, slive, marelice)
Kosilo: svinjski zrezek po vzhodnjaško (1 kumara izrezana na kolobarje, 1/2 paprike, 2 žlici pomarančnega soka, 1 žlica kisa, 1/2 žlice olja, sol in poper, 1 žlička koreandra v prahu, 1/2 krhlja česna, 2 žlici sojine omake) in 50 g integralnega kruha
Malica: 1/2 ananasa
Večerja: solata s korenčkom in brstičnim ohrovtom (250 g zelene solate, 200 g korenčka, 100 g kuhanega brstičnega ohrovta, 2 žlici kisle smetane ali jogurta, 1 žlica pomarančnega soka, 1 žlica gorčice, sol in poper), 40 g integralnega kruha in 30 g šunke
6. dan
Zajtrk: 1 kivi, 1 jogurt in 1 žlica ovsenih kosmičev
Malica: 40 g suhega sadja (jabolka, hruške, slive, marelice)
Kosilo: omleta s špinačo (100 g kuhane špinače, 2 rumenjaka zmešana s soljo in poprom, sneg iz dveh beljakov, narezana čebula, pol krhlja česna, žlička olivnega olja) in 40 g integralnega kruha
Malica: 50 g integralnega kruha z dvema rezinama sušene teletine (list zelene solate poškropljen z limoninim sokom)
Večerja: pikantna solata iz pomaranče (400 g korenskega dela lista stebelne zelene, 1 pomaranča, 2 žlici kisle smetane ali jogurta, žlica pomarančnega soka, sol in poper), rezina integralnega kruha in 30 g nemastnega sira
7. dan
Zajtrk: 1,5 dl posnetega mleka ali 1 nemastni jogurt, 1 žlica medu, 1 žlica ovsenih kosmičev, 150 g banane narezane na kolobarje
Malica: 40g suhega sadja (jabolka, hruške, slive, marelice)
Kosilo: telečji filet z zelenjavo (100 g teletine, 150 g krompirja, 150 g pora, 300 g zelene, 3 dl zelenjavne juhe, sol in poper, 1 žlica kisle smetane ali jogurta, 2 žlici narezanega drobnjaka. Jed je bogata z žveplom in kalijem, ki pospešujeta odstranjevanje odpadnih snovi in odvečne tekočine
Malica: 2 mandarini
Večerja: solata s sojinim kalčki in papriko (100 g solate, 200 g paprike, 100 g sojinih kalčkov, 1 žlica kisa, 2 žlice pomarančnega soka, 1/2 žlice gorčice, žlica narezanega peteršilja, sol in poper) in 50 g integralnega kruha