Dieta kupi in hujšaj: najboljša in najučinkovitejša na svetu


O dieti:
Trgovine razširjajo ponudbo svojih solatnih barov in nam ponujajo toliko zdravih, že pripravljenih živil, da lahko dobro jemo tudi brez uporabe loncev. Vse kar počnete na tej 7-dnevni dieti je to, da pogrevate predjedi ali da na pari kuhate narezano zelenjavo. Kalorije so znižane na manj kot 1300 kalorij na dan, tako da lahko izgubite najmanj 3 kilograme v 4 tednih. Če boste čas, ki ste ga prihranili, porabili za razgibavanje – hoja, kolo, plavanje – bodo kilogrami padali še hitreje. Prav zato je to najboljša in najučinkovitejša dieta na svetu.

Osnovna pravila:
  • Vsak obrok (zajtrk, kosilo, večerja) lahko zamenjate za isti obrok v kakšnem drugem dnevu.
  • Pijte veliko vode, vroče in ohlajene kave ali čaja, dietne gazirane pijače, mineralno vodo in sadne sokove brez sladkorja (limonada, sadni punč, itd).
  • Prigrizke jejte, ko jih najbolj potrebujete, lahko tudi dnevno.
  • Dnevno pijte multivitaminske tablete.

Forum:
Diskusija o dieti
SMSdieta forum



1. dan
Zajtrk: 1/2 manjše melone ali 1 skodelica meloninih koščkov z 1/2 skodelice skute (z 1% maščobe) in 3 narezanimi jagodami, 1 skodelica mleka brez maščobe
Kosilo: špinačna solata iz solatnega bara, 1 manjši polnozrnat kruhek ali 3 sezamovi grisini
Večerja: 4 rezine (90 g) kuhane svinjske pečenke ali 90 g delikatesne šunke; 3/4 skodelice krompirjevega pireja; 3/4 skodelice vložene rdeče pese; 1 skodelico na pari pripravljenega brokolija, 1 nektarina
2. dan
Zajtrk: en 250 gramski jogurt brez maščob in dodanega sladkorja (kateregakoli okusa,4 grahamovi krekerji z cimetom, 1 breskev
Kosilo: Antipasto krožnik iz solatnega bara, dodajte malo kisa iz rdečega vina
Večerja: Tex-Mex škampi: pogrejte dve 20-centimetrski tortilji; zmešajte 4 velike kuhane škampe, 1/2 skodelice garbanzo fižola in 1/2 skodelice salse; mešanico razdelite med tortilji, ki ju nato prepognete
3. dan
Zajtrk: 60 g polmastnega sira, 1/2 majhne polnozrnate žemlje, 30 grozdnih jagod
Kosilo: Niška solata/solata Niçoise: zeleni solati dodajte 1/2 skodelice tune; 1 jajce, 1/2 skodelice kuhanega fižola; 1/2 skodelice korenčka; 2 žlici solatnega preliva brez maščob
Večerja: Piščančji krožnik: 1/2 kuhanih piščančjih prs brez kože (cca 150g) in 3/4 skodelice pečenega krompirja; na pari pripravite 3 skodelice sveže špinače 1 skodelico narezane honeydew melone
4. dan
Zajtrk: 1 skodelico otrobovih kosmičev ali 1 sadno žitno ploščico, 1/2 banane, 1 skodelico nemastnega mleka
Kosilo: Piščančji sendvič: 2 rezini polnozrnatega kruha; 1 žlico lahke majoneze; 3 tanke rezine kuhanih piščančjih prs (ostanek včerajšnje večerje); solatni listi in rezine paradižnika, 1 skodelica nemastnega mleka
Večerja: Japonska specialiteta: 4 rezine (100 g) kuhane Teriyaki govedine z omako ali 100 g delikatesne pečene govedine brez maščobe; 1 skodelica kuskusa; na pari pripravite 1 skodelico in četrt mešane zelenjave
5. dan
Zajtrk: 1 80g ‘zdravo’ štručko (polnozrnata s sončničnimi semeni), 1 žlico vkuhanega sadja, 1 skodelico nemastnega mleka ali s kalcijem obogatenega sadnega soka
Kosilo: skodelica Gazpacho juhe, ali kakšne druge zelenjavne juhe, pladenj s sadjem in sirom: 2 skodelici izbranega svežega sadja; 3/4 skodelice skute; 1 žlico sezamovih semen ali praženih pšeničnih kalčkov
Večerja: solata iz ohlajenega lososa, 2 sezamova grisina
6. dan
Zajtrk: 1/2 majhnega polnozrnatega kruhka, 1 žlico lahkega sirnega namaza,1 tanko rezino dimljenega lososa , 1 skodelico nemastnega mleka
Kosilo: delikatesni sendvič: 2 rezini polnozrnatega kruha; 1 žlico lahke majoneze; 60g šunke; 2 rezini paradižnika; solata, 1 skodelica zeljne solataez Vinaigrette prelivom
Večerja: Vroči puranji krožnik: 4 rezine kuhanih puranjih prs z omako ali 160 g že pripravljenih pečenih puranjih prs; 3/4 skodelice krompirjevega pireja; 3/4 skodelice na pari kuhanega fižola, solata z Mozzarelo
7. dan
Zajtrk: 12 jagod, polovica srednje velikega muffina iz polnozrnatih otrobov, 1 skodelica nemastnega mleka
Kosilo: Grška solatna skleda s feta sirom in 2 žlicama italijanskega solatnega preliva brez maščob, 1 majhna polnozrnata štručka ali 3 sezamovi grisini
Večerja: Sushi bar: 8 kalifornijskih zavitkov (vsak premera 4 cm); sojina omaka in wasabi za pomakanje, 1 in 1/4 skodelice izbranega svežega sadja